Известие

Collapse
No announcement yet.

Май прегрява?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Май прегрява?

    Здравейте,

    от няколко дни температурите се покачиха и в момента, в който реших да си пусна климатика установих че температурата на мотора ми отива над 90 градуса . Когато съм на изключен климатик по задръстванията твърдо си стои на 90 но включа ли го стрелката "хуква" нагоре . Другото което забелязвам разхода ми е към 14-16 градско, а не я настъпвам в града поне. Някакви идеи? Някой да знае добър сервиз с тестер в Русе?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS '97

  • #2
    Моята качва доста над 90 на градско, особено сега като се вдигнаха температурите, но може и да е от датчика. Не съм го сменял. Днес влиза в бокса по тази причина.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #3
      По долу има аналогична тема на твойта,там съм писал нещо виж дали ще ти върши работа!
      Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

      Comment


      • #4
        Аз пък да споделя нещо.Тея дни смених водния радиатор ,на стария му се беше разказала играта ,изронени ламели задръстен с някви окиси ,абе ужас.Та резултата беше температурата стои малко преди 90 гр. независимо от околната темп. или дали съм пуснал климатика направо се изкефих. Докато преди това загряваше в летните жеги до положение -чертата между 90 и 130 гр. на уреда ,колко е не знам но ми се струваше много и не смеех да пусна климата.
        Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
        Alfa 159 2.4 jtdm

        Comment


        • #5
          При мен по светофарите стои след 90 термостата иначе отваря нормално, тествах го по топлината на маркучите, перката се включва редовно, може би ще е добре и да сменя темп датчик за всеки случай, и някой ако скучае може да ми каже горе долу къде се намира, макар че имам предположения......а....и откъде е най- добре да си го взема......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Нали заводско първата скорост на вентилатора се включва след 94 градуса а над 100 и нещо си втората скорост, според мен си е нормално това
            156 1.8 TS

            Comment


            • #7
              Първата степен на вентилатора не се ли включва на 98-99 градуса
              Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
              Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

              Comment


              • #8
                това значи ли че е нормално да загрява до толкова
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • #9
                  Направете си по един ключ вътре и при пускане да вкючва втора степен на перката и не се притесняваите
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #10
                    До колкото аз знам в момента, в който се пусне климатика перката на вентилатора се включва на максимална скорост ... Имам съмнения и, че ламбда сондата ми е заминала, от където ми е големият разход, респективно повече гориво по-голямо отделено количество топлина . Проблема е, че в Русе има един мотор тестер (до колкото знам аз) и там където е той няма кой да работи с него (разбирайте не знаят как се работи с него)
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS '97

                    Comment


                    • #11
                      препоръчвам ви минаване през пароструйка за почистване на радиаторите. при мен имаше такова загряване миналото лято. след напръскване с препарат и измиване на радиаторите(водния и на климатика) - всичко си стана ОК
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        Едностепенни или дву са датчиците на 156 бре - гъзих се но не видях - модела е Дистинк. от 2000г......
                        Ще взема да го сменя за всеки случай - аз съм параноик на тема прегряване на двг......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Ха сега де - дву и едностепенен датчик.
                          Не че ми скучно, но ще ти кажа че датчика ти се намира на термостата.
                          Наистина е адски хубаво, полезно и приятно за останалите преди да се задават такива въпроси да се ползва търсачката.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                          Comment


                          • #14
                            Здравейте отново,

                            най накрая разбрах от какво ми прегрява мотора. Вентилатора на радиатора се пуска и спира. В смисъл работи 10-тина секунди на максимални обороти след, което се изключва за около минута . Това го прави само на включен климатик. Когато климата е изключена изобщо не се включва . Тук един майстор каза, че количата няма датчик на радиатора, който да го командва, а се пуска от ЕКУ-то, което пък от своя страна взема инфо от engine managment sensor-a, който е на термостата. Почти му повярвах до момента, в който се замислих, че ако този сензор е за смяна означава, че и информацията която се извежда до стрелковият уред за температурата на мотора вътре на таблото не би трябвало да е коректна, а тя май е! Някой може ли да даде компетентно мнение какъв може да е проблема? Аз утре така и така съм в сервиз за смяна на въпросният сензор.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS '97

                            Comment


                            • #15
                              аз заради тъпата температура смених термостат, а не трябваше

                              инак майстора ми каза че било нормално до чертата между 90 и 130 и че там са 100градуса а не 110 както си мислех - незнам дали е вярно

                              иначе ако чертата е 100 то там някъде вкрючва втората степен на перката.

                              Ако някой си е мил радиаторите с паруструика нека да сподели инфо как става, защото аз си мисля че трябва да се мият от вътре на вън пък вътре да не почупя перката.
                              Honda CB 500
                              Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                              Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                              Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                              Comment

                              Working...
                              X